ماهنامه گرافیک دیجیتال و هنر مفهومی BOOM - شماره یک!

منبع: P30download.com


ماهنامه بومBOOM نخستین ماهنامه الکترونیکی فارسی زبان در زمینه گرافیک دیجیتال و هنر مفهومی (concept art) است که قصد دارد با ترجمه مطالب منابع خارجی در رابطه با گرافیک دیجیتال و هنر مفهومی سطح دانش و توانایی های کاربران فارسی زبان علاقه مند به این رشته ها را افزایش دهد.

عناوین ماهنامه بوم شماره 1:
- مقدمه
- دانلود
- پیشنهاد یک حرفه ای
- مصاحبه ( امیر کیوانلونژاد )
- معرفی یک هنرمند saul zanolari
- مفهوم Asiva Shift+Gain   
- چای و گپ
- مقاله آموزشی
- گزارش ویژه
- گالری ماه
- و ...


راهنما:
برای مطالعه ماهنماه که به فرمت PDF می باشد به نرم افزار Adobe Acrobat Reader نیاز است.

پسورد: www.p30download.com
دانلود - 2.2 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع

دانلود دو نرم افزار بسیار کاربردی برای متخصصان نرم افزار ایرانی

با سلام به همه دوستان عزیز ایران بلاگی و متخصصان نرم افزار ایرانی.

واسه دوستان متخصص در زمینه نرم افزار دو تا هدیه واسه دانلود آماده کردم که لازم دونستم این کار رو با توجه به تحریم هایی که روی کشور عزیزمون ایران اعمال می شه آماده کنم. شما دوستان عزیز می تونید دو مجموعه نرم افزاری   Microsoft Viusal Studio .NET Team Suite 2008 و  Microsoft SQL Server 2005 Enterprise رو دانلود کنید. حجم نرم افزار اول 3.8 گیگ و نرم افزار دوم 1 گیگ هست. فقط توجه کنید که دوستان فقط به مدت یک ماه این لینک ها برای دانلود موجود هستند. بعد از یک ماه به عللی شخصا این لینک هارو حذف می کنم. (بعد از دانلود پسوند  .rar رو بردارید. و روی یه DVD رایتش کنید.)

 دانلود  Microsoft Viusal Studio .NET Team Suite 2008

- 

 لینک دانلود:   http://peyghamak.com/f/VS2008TeamSuiteENUX1429235.iso.rar

 سریال نامبر این محیط توسعه جادویی:PYHYP-WXB3B-B2CCM-V9DX9-VDY8T

دانلود  Microsoft SQL Server 2005 Enterprise

-

لینک دانلود:  http://peyghamak.com/f/MSSQL2005Enterprise.iso.rar

آموزش CSS (فصل اول)

استایل (CSS) چیست؟

زبان HTML برای ایجاد یک سیستم کد سازی جهانی به وجود آمد تا بوسیله آن بتوان صفحات وب را بدون توجه به نوع کامپیوتر طراحی کرد. خاصیت مهم HTML قالب بندی ساختاری می‌باشد ولی متاسفانه به طراحان قابلیت کنترل در همه زوایای صفحه را نمی‌دهد. برای قالب بندی و ایجاد افکت های بیشتر از CSS استفاده می‌کنیم.
در واقع CSS این امکان را ایجاد می‌کند تا طراح بتواند چندین مشخصه در طراحی صفحه را به یکباره تعیین کند بعنوان مثال خصوصیات تمامی تگهای h1 موجود در صفحه اعم از اندازه، فونت و رنگ را مشخص نماید. و یا مشخصات ظاهری چندین صفحه را در یک فایل CSS تعیین نماید.
CSS مخفف کلمه Cascading Style Sheets میباشند.
نسخه های مختلف CSS به شرح زیر می‌باشد:

1- CSS1
2- CSS2
3- CSS3
4- CSS-P
ادامه مطلب ...

آموزش متدولوژی و تکنولوژی طراحی وب CIW (بخش چهارم)

اهمیت کارآیی مخاطبین (کاربران)

یک طراح وب باید از علم مخاطبین خودهمراه با navigation مطلع باشد. دانستن حساسیت های مخاطبین عامل موفقیت سایت است برای مثال اگر شما برای کاربرانی که سیستم های قدیمی دارند سایت طراحی می کنید و از چند رسانه ای های جدید استفاده می کنید ، مخاطبین خود را درک نکردید . درک مخاطبین منوط به آموختن درباره جغرافیای افراد و سن ، تحصیلات ، موقعیت، درآمدمی باشد، بعلاوه شما نیازمند آن هستید که درباره تکنولوژی که این قشر از کاربران در سیستم های خود استفاده می کنند بدانید و نیز در نظر داشته باشید که این اطلاعات شامل فاکتورهایی مثل سرعت ، ارتباطات ، مرورگرهای با ورژنهای مختلف و Plug-ins های در دسترس می باشد . هنگامی که شما این فاکتورها را دانستیدو درک کردید بهترین نوع حمایت را از کاربران خود را خواهید داشت .
آزمایش کارآیی یک سایت می تواند به المانهای ممتازی تقسیم شود که این المانهادر طراحی جزء مفاهیم اولیه هستند . این المانها دستورات منحصر به فرد نیستند و همه آنها اهمیت یکسان دارند،زیرا ترکیب آنها می تواند قابلیت های کارآیی سایت را محاسبه کند و حذف هر یک باعث کم شدن کارآیی می شود .

● کیفیت مندرجات : کیفیت منرجات ارائه شده در یک سایت ارزش محصولات سایت را ارائه می دهد .

● Navigation آسان و کاربردی: کاربران باید بتوانند خیلی راحت و آسان و با کوشش کم بوسیله Navigation سایت را بپیمایند و الا به سایت دیگری خواهند رفت .

●اطلاعات ساختاری : توجه نکردن به ساختارسایت باعث کم کردن کیفیت مندرجات سایت می شود و تاثیر مطلوبی بر روی کاربر ندارد و این نکته بدان معنی است که اطلاعات سایت باید در ساختارهای منطقی سازماندهی شوند .

● قابلیت جستجو : همه کاربران در مورد استفاده از یک موتور جستجو شبیه به هم هستند . بنابراین توانایی ایجاد یک موتور جستجو گر بازیابی و هویت مندرجات شما را فراهم می کند . ادامه مطلب ...