نوار ابزار تخصصی همگان Hamegan Persian Toolbar

منبع: www.p30download.com


نوارابزار تخصصی همگان، Hamegan Toolbar نرم افزار کوچکی است که بر روی مرورگر اینترنتی نصب می شود و کاربران به کمک این برنامه کوچک قادر خواهند بود آسان تر از قبل با سایت های مورد نظرشان در ارتباط باشند. این ابزار به کاربران کمک می کند تا به راحتی در بین مطالب سایت جستجو کنند، به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشند و از آخرین مطالب منتشر شده در وبسایت های پربازدید باخبر گردند. به بیان ساده می توان گفت که هدف ارائه Toolbar برای کاربران، تسهیل و تسریع در امر دسترسی کاربران به اخبار و اطلاعات تخصصی می باشد. نوار ابزار همگان نیز با همین هدف برای کاربران حرفه ای اینترنت تهیه شده ، اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران هستید که دوست ندارید مطالب تازه را از دست دهید و یا اینکه در بازه های زمانی کوتاه به سایت های تخصصی سر می زنید، این ابزار می تواند کمک خوبی برای شما باشد. این Toolbar حجم بسیار پائینی دارد و البته تاثیری بر روی عملکرد مرورگرتان نخواهد گذاشت. می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. در زیر بخشی از ویژگی های این نوار ابزار را مرور می کنیم:

نمایش عناوین اخبار شامل: سیاسی، دانشگاهی، ورزشی، فناوری اطلاعات و دانلود نرم افزار
جستجوگر های تخصصی شامل: جستجوگر علمی تخصصی، جستجوگر مقالات فارسی، جستجوگر تالارهای گفتگوی فارسی، جستجوگر دانشگاه های ایران، جستجوگر مقالات انگلیسی، جستجوگر منابع علمی انگلیسی جستجوگر منابع الکترونیکی رایگان و جستجو با ابر جستجوگر ها
آدرس سایت های مفید و کاربردی در زمینه های: آموزش عالی، منابع علمی، اطلاعات عمومی ، اطلاعات تهران  و آدرس سازمان های مورد نیاز به همراه دیکشنری آنلاین برای ترجمه آنلاین مطالب اینترنت و دیگر امکانات که قابل بروزرسانی می باشد.
البته این نوار ابزار در دو نسخه مجزا برای کاربران مرورگر های اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس تهیه شده که ادامه می توانید آنها را دریافت کنید


روش نصب:
اگر از مرورگر Internet Explorer استفاده می کنید . بعد از دانلود براحتی روی مرورگرتان نصب می شود و برای اجرا کافی است که یک بار به اینترنت وصل شوید. اگر از مرورگر FireFox استفاده می کنید بعد از دانلود نسخه مخصوص FireFox از منوی File مرورگر گزینه Open File را انتخاب و سپس فایل نوار ابزار را ( hamegan_portal.xpi ) انتخاب و دکمه Install را در در پنجره باز شده بزنید.


قیمت: رایگان
پسورد: www.p30download.com

 دانلود نسخه مخصوص مرورگر موزیلا فایرفاکس - 534 کیلوبایت | لینک کمکی
 دانلود نسخه مخصوص مرورگر اینترنت اکسپلورر - 1.3 مگابایت | لینک کمکی

سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد