مجموعه کامل برنامه های محافظتی مک آفی McAfee Total Protection 20

منبع: www.p30download.com


در دنیای رایانه و به خصوص دنیای مجازی اینترنت، امنیت یکی از مهم ترین موارد است. استفاده از یک نرم افزار امنیتی برای کنترل سیستم و جلوگیری از آسیب دیدن آن در برابر حملات فایل های مخرب نکته ای است که همه کاربران به آن اهمیت ویژه ای می دهند. اما این که با وجود این همه نرم افزار امنیتی کدام یک را برگزینیم سوالی است که بسیاری از کاربران به آن توجه دارند. نرم افزاری که بتواند امنیت کامل را برای رایانه ها فراهم آورد، سرعت سیستم را کاهش ندهد و بسیاری مورد دیگر که کاربران اغلب به آن توجه می کنند.
McAfee Total Protection یک جعبه بسیار قدرتمند متشکل از نرم افزارهایی مانند: آنتی ویروس، آنتی فایروال، آنتی اسپم، محافظ سخت افزار، ضد مخرب ابزار و ... که در نوع خود از جهت کلی گرایی و همه جانبه بودن بی نظیر است. شرکت قدرتمند McAfee در طول سالیان اخیر تمامی نرم افزارهای امنیتی خود را هر ساله به صورت مجموعه هایی بی نظیر منتشر کرده است، سیر تکاملی این مجموعه ها تا جایی ادامه داشته که Total Protection را به بازار معرفی نموده است. ابزارهای توانمند به کار رفته در این نرم افزار قدرتمند، خیال کاربر را به طور کلی راحت کرده و درصد اطمینان وی را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. وجود ابزارهای تخصصی در این زمینه باعث خواهد شد تا از هر طرف و برای هر مشکل و معضلی ابزاری جداگانه و پیشرفته موجود باشد که بتواند به راحتی در مواقع بحران به داد سیستم رسیده و آن را از وضعیت خطر خارج کند.
این نرم افزار در واقع دارای بخش های گوناگونی است که در زیر به اختصار به چند بخش آن اشاره خواهیم کرد:
Data Backup: با استفاده از این ابزار شما قادر خواهید بود تا پس از تنظیم زمان دقیق جهت انجام عملیات پشتیبان گیری و تهیه Backup، به سراغ کارهای روز مره خود رفته و این بخش عملیات حیاتی را به نرم افزار بسپارید.
Anti-phishing: یک ابزار ضد ترفند های سرقت می باشد. این ابزار قادر خواهد بود تا اشخاص و وب سایتهایی را که به هر طریق و ترفندی قصد تجاوز به حریم شخصی شما را داشته و در فکر ربودن اطلاعات شما هستند را به سریعترین حالت ممکن شناسایی کرده و از ادامه فعالیت آنها ممانعت به عمل آورد.
Anti-Spam: این ابزار سدی مستحکم در برابر ورود و فعالیت اسپم ها بوده و قادر است تا آن ها را به راحتی شناسایی کرده و سریعاً از رده خارج کند.
Anti-virus: این بخش همان بخش حیاتی و اصلی نرم افزار می باشد که می تواند سیستم شما را از انواع ویروس ها، حتی به روز ترین آنهای پاک سازی کرده و در امان نگه دارد.
Anti-spyware: ابزاری بسیار هوشمند و قدرتمند که فعالیت آن جلوگیری همه جانبه از ورود نرم افزارهای جاسوسی و مخرب افزارها به درون سیستم می باشد.
Two-way Firewall: نقطه عطف نرم افزار همین دیوار آتش بسیار قدرتمند آن می باشد که دارای مزایای فراوانی در هنگام اتصال به اینترنت و وب گردی می باشد.
Parental Controls: به کمک این ابزار قادر خواهید بود تا سایت ها و مکان هایی که نیاز است دور از دید باشند و یا کودکان به آن ها دسترسی نداشته را فیلتر کرده و محدودیت دسترسی ایجاد کنید.
Identity Protection: این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بدون لو رفتن اطلاعات مهم و محرمانه خود در اینترنت به خیال راحت با گشت و گذار و یا خرید اینترنتی بپردازید.
در نهایت باید گفت اجتماع این جنین ابزارهای قدرتمندی در این جعبه قدرتمند نوید از آینده بسیار روشن تر از حال حاضر این نرم افزار را می دهد و اینکه این نرم افزار بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و به قله تکنیک های ابزاری روز دست پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار McAfee Total Protection 2009:
- وجود ابزارهای قدرتمند و تخصصی جهت مقابله با دوره های بحران سیستمیک
- قابلیت اسکن دقیق و قدرتمند تمامی قسمت های سیستم جهت ویروس یابی
- دیوار آتشین منحصر به فرد و بی نظیر ساخته شده یا متد های طراحی روز دنیا
- محافظت دقیق از شبکه های اجرایی و آماده باش همیشگی جهت رفع عیوب و نقایص
- بکار گیری ابزراهای قدرتمند و مدرن جهت کنترل والدین بر فرزندان
- افزایش توان اجرایی و کارایی عملی سیستم با حذف فایلهای مخرب و اضافه
- انجام قدرتمند اسکن و عملیات مخرب یابی بدون کاستن از سرعت سیستم
- به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین متد های طراحی روز دنیا در ابزارهای کاربردی نرم افزار
- قابلیت چک و اسکن نمودن سیستم به دو صورت دستی و یا اتوماتیک
- قابلیت به روز شدن با اتصال به مرکز داده ها
- و ...

راهنما:
برای استفاده از این نرم افزار به صورت کامل می توانید با یک بار ثبت نام در وب سایت مک آفی تا مدت زیادی به صورت کاملا قانونی از این بسته استفاده نمود اما چون مک آفی کشور ایران را تحریم کرده است می بایست با عوض کردن آی پی ها اقدام به ثبت نام نمود. تنها یک بار ثبت نام کافی می باشد و برای استفاده در مرتبه های بعدی همان پست الکترونیکی ثبت شده را وارد نمود.

قیمیت: 59.99 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 72.6 مگابایت | لینک کمکی

دانلود جدیدترین آپدیت مک افی مخصوص ایران مقایسه نسخه های مختلف این آنتی ویروس
سایت سازنده  لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد