"اخبار من" غیر گرافیکی، برای تمام گوشی های با فونت فارسی

منبع: p30download.com


نسخه ی غیر گرافیکی "اخبار من"
]همانطور که اطلاع دارید چند روز پیش اولین نسخه از برنامه خوب اخبار من را در سایت معرفی کردیم
اکنون بالاخره انتظار به سر آمد و نسخه ی غیر گرافیکی "اخبار من" برای تمام گوشی های با قابلیت نمایش حروف فارسی( من جمله SonyEricsson) آماده ی دریافت شما کاربر محترم شد ! البته به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت.

ویژگی ها:

- کاملاً فارسی
- واسط گرافیکی جذاب و در عین حال ساده
- به زبان جاوا
- قابل استفاده با هرگونه اتصال اینترنت GPRS ,Wireless و...
- قابلیت ارسال و دریافت داده با دو پروتکل WAP ,HTTP

دانلود - 98 کیلوبایت | لینک کمکی
دریافت سایر نسخه ها

سایت سازنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد