iranbin2007

iranbin2007

Iranbin2007
iranbin2007

iranbin2007

Iranbin2007

مکمل چاقی جی فست اکستریم جعبه ای 30 عددی


مکمل چاقی جی فست اکستریم جعبه ای 30 عددی

دانلود سیستم بودجه بندی -ادبیات و تاریخچه تحقیق-(به همراه منابع تحقیق)


سیستم بودجه بندی -ادبیات و تاریخچه تحقیق-(به همراه منابع تحقیق)

ادبیات و تاریخچه تحقیق سیستم بودجه بندی (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری بررسی سیستم بودجه بندی و ارائه مدل مناسب بودجه ریزی ) به همراه منابع و مواخذ تحقیق فایل اصلی PDF تعداد صفحات 75 صفحه حجم فایل zip 498 K

دانلود سیستم بودجه بندی -ادبیات و تاریخچه تحقیق-(به همراه منابع تحقیق)

پایان نامه 
دانلود پایان نامه 
بودجه بندی  
دانلود ادبیات و تاریخچه  تحقیقات درباره بودجه بندی 
مبانی نظری بودجه بندی 
منابع و مواخذ بودجه بندی
جزوه آموزشی بودجه بندی 
دانلود پروژه ارشد
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 497 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75

سیستم بودجه بندی -ادبیات و تاریخچه تحقیق-(به همراه منابع تحقیق)

فایل اصلی   :   PDF

تعداد صفحات :  75 صفحه

حجم فایل zip : 498 K

فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :

عنوان مطلب ....................................... شماره صفحه

مفاهیم بودجه ریزی      15

مبانی بودجه ریزی       16

اهمیت و ضرورت بودجه      17

بودجه بعنوان وسیله کنترل      18

بودجه بعنوان وسیله برای مدیریت       19

بودجه برای برنامه ریزی       19

مقاصد بودجه ریزی      20

وظایف بودجه ریزی      20

ویژگی های یک سیستم بودجه ریزی مناسب     21

اصول بودجه      22

مراحل بودجه بندی     26

طبقه بندی در نظام بودجه ای      35

روشهای برآورد درآمد     44

روشهای برآورد هزینه      46

....

منابع و مواخذ     147

 

با تشکر از خرید شما - موفق باشید

دانلود سیستم بودجه بندی -ادبیات و تاریخچه تحقیق-(به همراه منابع تحقیق)

دانلود ادبیات و تاریخچه اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (به همراه منابع تحقیق)


ادبیات و تاریخچه اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (به همراه منابع تحقیق)

ادبیات و تاریخچه (مبانی نظری و سیر تطور) اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بررسی تاثیر سیستمهای انفورماتیک درعملکرد شرکت تعمیرات ) به همراه منابع و مواخذ تحقیق فایل اصلی Word تعداد کل صفحات 78 صفحه حجم فایل zip 108k

دانلود ادبیات و تاریخچه اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (به همراه منابع تحقیق)

پایان نامه 
پروپوزال
نت
PM
TPM
دانلود مبانی نظری نگهداری  تعمیرات 
دانلود ادبیات و تاریخچه  اتوماسیون و نگهداری  تعمیرات
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78

ادبیات و تاریخچه (مبانی نظری و سیر تطور) اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت : بررسی تاثیر سیستمهای انفورماتیک درعملکرد شرکت تعمیرات ) به همراه منابع و مواخذ تحقیق

فایل اصلی   :  Word 

تعداد کل صفحات :  78 صفحه

حجم فایل zip : 108k

فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :

عنوان مطلب ....................................... شماره صفحه

فصل دوم: مبانی نظری و سیر تطور موضوع        17     

مقدمه  18     

بخش اول       20     

1-      تکنولوژی        20     

2-      سیستم‌های تکنولوژی اطلاعات   23     

3-      تعریف تکنولوژی اطلاعات 24     

4-      تاریخچه تکنولوژی اطلاعات       28     

5-      کاربردهای سیستم تکنولوژی اطلاعات در سازمان 30     

الف ـ کاربرد عملیاتی     30     

ب ـ کاربرد اطلاعاتی      33     

ج ـ کاربرد آموزشی       36     

6- پیاده سازی سیستم تکنولوژی اطلاعات        38     

بخش دوم       44     

1-      جایگاه سیستم‌های نگهداری و تعمیرات  44     

2-      تعریف سیستم‌های نگهداری و تعمیرات  46     

3-      لزوم استفاده از سیستم‌های نگهداری و تعمیرات 47     

4-      معایب ناشی از نداشتن سیستم‌های نگهداری و تعمیرات  48     

5-      انواع روشهای نگهداری و تعمیرات        50     

الف ـ نگهداری و تعمیرات به منظور بهبود 50     

ب ـ نگهداری و تعمیرات در هنگام بروز اشکال    51     

ج ـ نگهداری و تعمیرات پیشگیری         52     

د ـ نگهداری و تعمیرات پیشگویی کننده  53     

هـ ـ نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر   54     

6-      نگهداری و تعمیرات در سازمان‌ها 56     

7-      نگهداری و تعمیرات در شبکه انتقال نیرو 57     

بخش سوم      59     

1-      تئوری های مبتنی بر عامل تاثیر  59     

الف ـ جبر تکنولوژی      59     

ب ـ جبر سازمانی 61     

ج ـ دیدگاه اقتضاء و ضرورت      62     

2- انواع تاثیر تکنولوژی بر سازمان       63     

1-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر اقتصاد سازمان   63     

2-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر ساختار سازمان    67     

3-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر عملکرد سازمان   72     

الف ـ تاثیر بر مهندسی مجدد منابع انسانی         72     

ب ـ تاثیر بر استراتژی سازمان   74     

ج ـ تاثیر بر متمایز ساختن عملکرد سازمان 75     

د ـ تاثیر بر کارایی عملیات        76     

هـ ـ تاثیر بر طراحی مجدد گردش کار      77     

بخش چهارم     79     

مهمترین تحقیقات پیرامون تکنولوژی اطلاعات و عملکرد سازمان    79     

برگزیده تحقیقات انجام گرفته در ایران  84

خلاصه  88

         

منابع   167

الف ـ منابع فارسی        168

ب ـ منابع انگلیسی       171

 

«بخش اول»

اینک در اولین بخش از فصل دوم به بیان «تکنولوژی اطلاعات» از وجوه مختلف می‌پردازیم و در بیان موضوع خواننده را از مبانی و تاریخچه آن به کاربردها و در نهایت روش‌های پیاده سازی این تکنولوژی رهنمون خواهیم ساخت.

1-   تکنولوژی

در مورد مفهوم واقعی تکنولوژی، اتفاق نظر کاملی وجود ندارد. برداشت‌های متفاوت از تکنولوژی تحت تاثیــــر منظور و زمینه بررسی تاثیر تکنولوژی در سازمان بوده است. از اینرو تعاریف نظری و عملیاتی متفاوتی از آن بعمل آمده است. همچنین سطوح تجزیه و تحلیل تاثیر تکنولوژی در سازمان نیز متفاوت بوده است. عده‌ای کل سازمان را به عنوان یک واحد دارای یک تکنولوژی یگانه، وعده‌ای دیگر، واحدهای سازمان را به عنوان استفاده‌کنندگان تکنولوژی‌های متفاوت، و حتی عده‌ای دیگر فرد را به عنوان یک واحد تاثیرپذیر از تکنولوژی مورد بررسی قرارداده‌اند. به همین جهت، تعریف واحدی از تکنولوژی ارائه نشده است.

در هر حال، تکنولوژی عبارتی است که برای هرنوع سازمانی قابل کاربرد است. سازمان‌ها همگی اعم از صنعتی و خدماتی از تکنولوژی استفاده می‌کنند. همه سازمان‌ها به این منظور به وجود آمده‌اند که تغییری را در «شئ» بوجود آورند و ایجاد این تغییر مستلزم داشتن تکنولوژی است. البته شئ مذکور حتما" دارای صورت ظاهری و مادی نخواهد بود بلکه می‌تواند شامل مواردی مانند اطلاعات، نمادها و حتی افراد نیز باشد. محسوس و ملموس بودن یا نبودن شئ مورد تغییر در سازمان، تاثیری در مفهوم و اهمیت تکنولوژی به طور عام ندارد. به عبارت دیگر در تحلیل تکنولوژی به عنوان عامل مؤثر همانگونه که یک پالایشگاه نفت مورد بررسی قرار می‌گیرد به همان نحو یک مؤسسه بیمه نیز مورد بررسی قرارمی‌گیرد (اسکات، 1981 ؛ بدیان، 1984).

تعاریف متعددی از تکنولوژی ارائه شده است که چند مورد آنها عبارتند از:

1- به نظر گلیپس و میلتی تکنولوژی عبارت است از گونه‌ها و الگوهای فعالیت، تجهیزات، مواد، دانش و تجربه مورد استفاده برای انجام وظائف سازمانی (گیرلوف، 1985)..

 2- تکنولوژی عبارت است از ابزاری که برای دگرگون کردن «وارده» به «بازده یا ستاده» درهسته عملیاتی بکار می رود.مجموع تکنولوژی‌های مورد استفاده سازمان، نظام فنی سازمان را تشکیل می‌دهند که شامل سه تکنولوژی انسانی، تکنولوژی ماشینی و تکنولوژی روش‌های انجام کار می‌باشد (مینتز برگ، 1371)..

 3- تکنولوژی عبارت است از استفاده از ابزارهای فیزیکی و نیروهای فکری برای ایجاد ساختارها، تولید و ارائه کالاها و خدمات، به طوری که کارائی انسان را از طریق درک، سازگاری و کنترل بهتر محیط پیرامونش افزایش دهد.

4- تکنولوژی به دانش و تخصص چگونگی انجام کارها اشاره دارد و شامل نوآوریها، ابداعات، تکنیک‌ها و حد گسترده‌ای از دانش و اطلاعات می‌شود (کونتزوویهریچ، 1988).

5- تکنولوژی شامل دانش، ابزار، تکنیک‌ها و فعالیت‌های مورد استفاده برای تبدیل داده‌ها به ستاده‌هاست و در بردارنده ماشین‌آلات، مهارت‌های کارکنان و روش‌های کاراست                (دفت، 1378).

6- تکنولوژی در مطالعات مردم‌شناسی به ابزاری اشاره دارد که انسان‌های نخستین برای حفظ بقای خود به کار می‌برده‌اند. امروز کاربرد تکنولوژی به طور عمده اشاره به اسباب تکنیکی نظیر ماشین‌ها، ابزار و تجهیزات، خودروها، کشتی‌ها، ساختمان‌ها و بزرگراه‌ها دارد (نژی، 1992).

7- تکنولوژی تمامی دانشها، محصولات، ابزار و روش‌ها و سیستم‌هایی است که به خدمت گرفته می‌شود تا محصول یا سرویسی ارائه شود. تکنولوژی فرآیند انتقال و تبدیل منابع به محصول از طریق دانش، تجربه، اطلاعات و ابزار است. (خلیل، 2000).

تعاریف فوق اغلب تعاریف نظری می‌باشند، تعاریف عملیاتی نیز در مورد تکنولوژی ارائه شده است که در مباحث آینده مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در اینجا ذکر دو نکته لازم است:

1- تکنولوژی‌های مورد استفاده سازمان‌ها بر حسب اینکه مستقیما" در فرآیند تبدیل دخالت داشته باشند یا نه، با یکدیگر تفاوت دارند. تکنولوژی که مستقیما"‌از آن در فرآیند تبدیل استفاده شده و در تبدیل داده به ستاده نقش اصلی را بازی می‌کند را «تکنولوژی عملیاتی» می‌نامند.

تکنولوژی عملیاتی شامل تجهیزات، ماشین آلات و ابزارهایی می‌گردد که در فرآیند تبدیل داده به ستاده بطور خودکار عمل نموده و جایگزین فعالیت‌های انسان می‌شوند. تکنولوژی دیگر، تکنولوژی است که مستقیما" در فرآیند تبدیل دخالت ندارند، بلکه با فراهم کردن اطلاعات لازم فرآیند تبدیل را تسهیل نموده و بر دقت و کیفیت آن می افزاید. این تکنولوژی‌ها را «تکنولوژی اطلاعات» می‌نامند.

2- تکنولوژی مورد استفاده بر اساس اینکه در سازمان‌های خدماتی و یا صنعتی باشند نیز با هم تفاوت دارند. تفاوت «تکنولوژی خدماتی» با «تکنولوژی صنعتی» درماهیت کالا وخدمت نهفته‌ است. بازده یک موسسه خدماتی ناملموس، فناپذیر، غیرقابل تعویض در مصرف و غیرقابل ذخیره می‌باشد. از سوی دیگر، سازمان‌هایخدماتی بعضا" روی افراد کار می‌کنند و سازمان‌های تولید تنها روی اشیا از اینرو تحلیل تکنولوژی برای سازمان‌های صنعتی و خدماتی از بعضی ابعاد متفاوت خواهد بود.

در نهایت برای بحث «تکنولوژی» و ارائه قدرت تاثیر آن به این نکته بسنده می‌کنیم که مهمترین تفاوت عصر حاضر با دوران گذشته در تغییرات سریع و تنوع زیاد تکنولوژی نهفته است. رقابت جهانی نیز موضوع جدیدی است. تکنولوژی درچند دهه اخیر با یک رشد نمایی مواجه بوده و بیش از مجموع رشد آن در چند هزار سال قبل بوده است (پریتچت، 1994).

در هر حال، پیشرفت علمی و فنی دوران حاضر اهمیت تکنولوژی درسازمان‌ها را روز افزون نموده است. تمامی صاحبنظران و محققین به درجات متفاوتی توافق نظر دارند که تکنولوژی بر عملکرد سازمان دارای تاثیر بوده و یکی از عواملی است که نمی‌توان در تحلیل عملکرد آنرا نادیده گرفت. امروزه تکنولوژی به عنوان عامل اصلی افزایش بهره‌وری تلقی می‌شود و ورود آن به سازمان باعث تغییر ساختارهای شغلی و نحوه انجام کارها می‌گردد، نگرش‌ها و رفتار کارکنان را تحت تاثیر قرارمی‌دهد. این تاثیرات بر کل سازمان نیز موثر بوده و دارای اهمیت حیاتی برای سازمان‌ها می‌باشد (بدیان 1984).

 

با تشکر از خرید شما - موفق باشید

دانلود ادبیات و تاریخچه اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (به همراه منابع تحقیق)

اصول نظام حقوقی دفاتر اسناد رسمی و موانع پیش رو


اصول نظام حقوقی دفاتر اسناد رسمی و موانع پیش رو

تحقیق درباره عملکرد دفاتر اسناد رسمی کشور می باشد در قالب فایل ورد و در 100 صفحه برای کلیه داوطلبان و کارمندان که خواهان ارتقاء رتبه هستند می توانند از این تحقیق استفاده نمایند ارتقاء رتبه در ادارات به منظور ارتقاء سطح کیفی نظریه و کارشناسی به عمل آمده صورت می گیرد که درجه بندی هایی دارد به عنوان مثال می توان به رتبه های خبره و عالی اشاره نمود

دانلود اصول نظام حقوقی دفاتر اسناد رسمی و موانع پیش رو

دفتر اسناد رسمی
دفتر اسناد
دفاتر اسناد و املاک رسمی
ارتقاء رتبه
خبره به عالی
Notary public
دسته بندی تحقیق
فرمت فایل docx
حجم فایل 194 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100

چکیده

نظام، مجموعه ای از اصول منظم و به هم پیوسته است و هر نظام حقوقی متشکل  از یک سری اصول و مبانی است. برخورداری هر نظام حقوقی از اصول منسجم و مترقی، موجب پویایی جامعه می گردد. اسناد رسمی هم دارای یک سری اصول و قواعد مخصوص است و نظام حقوق اسناد رسمی را مثل دانه های یک تسبیح به یکدیگر مرتبط می سازد و این پرسش را مطرح  می نماید که هدف، فلسفه و رسالت اسناد رسمی در ایران بر مبنای کدام اصول و مبانی است و این اصول و مبانی با چه موانعی روبرو هستند؟ پژوهش حاضر حاصل تراوشات ذهنی و فلسفی نگارنده  است  و با روش توصیفی- تحلیلی و با تمرکز بر مطالعه وظایف دفاتر اسناد رسمی و ماهیت حقوق اسناد رسمی این فرضیه را به اثبات می رساند که ستون فقرات حقوق اسناد رسمی متکی بر موزائیکی از چند اصل مترقی است و بدون شناخت و عملیاتی کردن این اصول، اعتبار و مأموریت ذاتی سازمان ثبت به عنوان سازمان متولی صدور اسناد رسمی مخدوش می باشد. در نتیجه سازمان ثبت بدون پیاده سازی این اصول، همواره از اهداف اصلی خود یعنی برپائی صلح اجتماعی و پیشگیری از منازعات حقوقی باز می ماند.

 

کلیدواژه: اصول،اسناد رسمی، سازمان ثبت، نظام حقوقی، دفاتر اسناد رسمی

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه. 2

دفتر ازدواج و طلاق. 4

گزینش... 4

بازرسی.. 4

مراحل ثبت ازدواج. 4

پیشینه دفاتر. 6

وظایف دفاتر اسناد رسمی چیست؟ 7

مروری بر مهمترین وظایف دفترخانه اسناد رسمی.. 7

بررسی مراحل تنظیم سند در دفتر اسناد رسمی.. 8

سردفتر کیست و باید از چه مهارت‌هایی برخوردار باشد؟ 9

شرایط سردفتر برای فعالیت در این حوزه 9

ممنوعیت از سردفتری یعنی چه؟ 10

مهارت‌های لازم برای این کار 11

تعهدات انجام کار این سمت شغلی.. 11

بررسی وظایف دفتریار دفتر اسناد رسمی.. 12

مهمترین نکات حقوقی در این خصوص... 12

دفاتر اسناد رسمی.. 13

صلاحیت.. 15

صلاحیت ذاتی.. 15

صلاحیت محلی.. 15

استقلال دفاتر اسناد رسمی.. 16

تشکیلات.. 16

سردفتر. 16

دفتریار 17

سندنویس... 17

دفترنویس... 17

وظایف.. 18

مسئولیت‌ها 18

نظارت بر دفاتر اسناد رسمی.. 20

دفاتر اسناد رسمی و اعتماد مردم. 21

آسیب‌های دفاتر اسناد رسمی.. 22

ثبت معاملات ربوی.. 22

گزینش سردفتران. 22

مراحل تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی.. 23

موانع موجود برای تنظیم اسناد رسمی.. 24

وجوهی که در دفاتر اسناد رسمی وصول می‌شود. 25

تخلفات در دفاتر اسناد رسمی.. 25

سقف درآمد دفاتر. 27

اصل دروازه 28

سازمان. 28

ثبت.. 29

حق التنظیم. 30

حق التحریر. 31

سند. 33

سند رسمی.. 34

مأمور رسمی.. 36

سند رسمی لازم الاجرا 38

سند رسمی معارض... 38

سند رسمی مالکیت.. 40

مال. 40

ملک.. 41

ملک مجهول المالک.. 43

ملک مشاع. 46

ملک آپارتمانی.. 47

ملک نسقی.. 48

مالک.. 49

مالکیت.. 49

تصرف مالکانه. 51

تعیین حدود- تحدید حدود. 52

اصل صلح. 54

اصل اجبار 56

اصل محضر. 58

اصل تشخیص... 61

اصل صلاحیت.. 63

اصل تسهیل. 66

اصل تشریفات.. 68

اصل تعهد. 71

اصل مسئولیت ( قائم به شخص) 75

اصل استقلال. 75

اصل بی طرفی.. 76

اصل عدم سودجویی.. 78

اصل اعتبار نسبی.. 80

اصل برابری.. 81

اصل رازداری.. 82

اصل جبران خسارت.. 83

اصل لازم الاجرا 85

اصل ابطال ناپذیری.. 86

اصل وحدت رویه. 90

نتیجه گیری.. 92

منابع. 96

 

دانلود اصول نظام حقوقی دفاتر اسناد رسمی و موانع پیش رو