شهرها و محله‌های خود را با سایت WikiMapia معرفی کنید

سایت " ویکی مپیا"(‪ ، ( WikiMapia‬این امکان را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده است که بتوانند با مراجعه به نقشه ماهواره‌ای گوگل ، شهرها، خیابانها و محله‌های مورد نظر خود را معرفی کنند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، "ویکی مپیا" مانند سایت " ویکی پدیا " یک دایره المعارف زنده و" آن لاین" (‪ (ONLINE‬برای معرفی نقاط جغرافیایی در نقشه ماهواره‌ای جهان است.

کاربران می‌توانند بامراجعه به‌این سایت به‌آدرس‌اینترنتی ‪www.wikimapia.org‬ و کلیک گزینه "‪ ،" add new place‬منطقه جغرافیایی مورد نظر خود را انتخاب و با دادن توضیحات و عنوان مورد نیاز ، آن را معرفی کنند.

سایت " ویکی مپیا " برای کاربران این امکان را فراهم کرده است که خانه خود را به صورت خصوصی بیابند و آن را نشانه‌گذاری کنند و همچنین درباره مکانهای معرفی شده ، نظرات خود را ارایه دهند.

این سایت از زبانهای مختلف از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند و نقشه‌های ماهواره‌ای استفاده شده در آن از سیستم " گوگل مپ " (‪ (Google Map‬است.

در دایره المعارف " ویکی پدیا" درباره سایت " ویکی مپیا " آمده است:
این سایت یک نقشه "آن لاین" است که به کمک "گوگل مپ " به کاربران اجازه می‌دهد تا مکانهای مختلف را معرفی کنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
یاسین یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://yasi_013

ایا نصاویر ی که ویکی مپیا به ما میدهد کامل شفاف است .یعنی بطوری که بتوان مانند ماهوارهای امریکا(چشمان مخفیامریکا)به ماذتصویر بدهد


باتشکر مرز ۱۳




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد