ســـــال نـــــو مــــبــارک!

سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستان عزیزم ...
ساعاتی بیشتر به لحظه ی تحویل سال نو باقی نمونده
من از طرف خودم فرارسیدن این نوروز باستانی رو خدمت همه ی شما عزیزان تبریک میگم ، امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای شما و خانواده های محترمتون باشه.
آرزو میکنم سال نو سال خوبی باشه هم برای شما و هم برای من و دقایق و لحظات خوبی رو با هم داشته باشیم




بــاز مـــی آیــــد بــــهـــار دلـنشین / بــاز بــلـبــل مــی شــود با گل قرین

بــاز صـــحــرا پـر شقایق می شود / بــاز روشــن قــلب عـاشق می شود

فــصــل ســـرد از هــیــبت باد بـهار / مــی کــنـــد از پــیـش روی او فـرار

ســفــره هــا بــا هـفت سین آراسته / بــا گـــل مـــهـــر و صــفـــا پیراسته

بــر ســر سفره جـوان و خُرد و پیر / ســبزه و آئــیــنـه و مــاهـی و سـیر

سـیـب و سـنـبـل در کـنـار یــاسـمـن / عطربــیــد مـِشک چــون مُشک خُتَن

سرکه و سنجد، سماق و شمع و گل / عـــیـــد آمــد بـــا دف و ســاز و دُهُل

ســال نــوتـحـویل و سال کهنه رفـت / هــم دل مــا تـازه شد هم شال و رخت

یــا مــُقــلّب،قــلب مـــارا شـــاد کــن / یـــا مـــُدبّـــر خـــانــــه را آبـــاد کـــن

یـــا مـــُحـــول ،اَحســــنُ الــّحالم نما / از بـــدیـــهــــا فـــارغُ الـــبـــالــم نـما

ایـــن دل «جـــاویــد» را پـاک از ریـا / کُــن خــــدا ،ای قـــادر بـــی مــنـتــها

<<محمد جاوید>>


عید بر شما مبارک
ادامه مطلب ...

Microsoft Visual Basic 2008 Step by Step

Microsoft Visual Basic 2008 Step by Step
PDF | English | 19.1 MB

Author: Michael Halvorson

Publisher: Microsoft Press

Date: January 27, 2008

Pages: 575

Description:

Teach yourself the fundamentals of working with Visual Basic 2008 one step at a time. With Step by Step, you work at your own pace through hands-on, learn-by-doing exercises. Whether you're a beginning programmer or new to this specific language, you'll understand the core capabilities and fundamental techniques for Visual Basic 2008 and rapidly build robust, elegant applications. Each chapter puts you to work, showing you how, when, and why to use the latest features of Visual Basic guiding you each step of the way as you create actual components and working applications for Windows. You'll also explore data management and Web-based development topics. PLUS get practice files with sample code and data sets on the companion CD.

  • Covers the latest enhancements and features of Visual Basic 2008
  • Provides step-by-step guidance on how to use Visual Basic 2008 with Microsoft Visual Studio 2008 to create smart-client and Web applications
  • Features easy-to-follow, logically planned lessons in the popular STEP BY STEP format ideal for anyone with fundamental programming skills
ادامه مطلب ...

آموزش شبکــه – بخش سوم

تجهیزات شبکه ( Network structure ) :

• سرویس دهنده ها ( Servers ) :
1- حافظه های جانبی HDD
2- حافظه اصلی RAM
3- کارت شبکه
4- پردازنده

• تجهیزات خاص شبکه :
1- تجهیزات خاص شبکه محلی : MAU ، Hub ، Switch
2- تجهیزات شبکه راه دور : Gateway ، Bridge ، Router

سرویس دهنده ها : یک سرویس دهنده ، یک کامپیوتر پر قدرت در شبکه می باشد که یک سری از منابع خود را بر روی شبکه به اشتراک گذاشته و یا سرویسی بر روی آن نصب شده و در حال اجرا می باشد . آنچه برای یک سرویس دهنده در شبکه حائز اهمیت می باشد ؛ قابلیت اطمینان ، صحت و پیوستگی سرویسها است ، همچنین کارآیی یک سرویس دهنده از اهمیت ویژه ای برخوردار است . سرویس دهنده ها دارای پردازنده قوی و میزان RAM آنها دو تا چهار برابر حافظه های اصلی بر روی PCها است و همچنین دارای حافظه جانبی با سرعت و حجم بالا می باشند .

تجهیزات شبکه های محلی ( LAN ) : در شبکه ها با گذرگاه مشترک اطلاعات بر روی کارت شبکه کلیه کامپیوترها قرار می گیرد و هر کامپیوتری که اطلاعات مربوط به آن باشد آنرا از روی شبکه بر می دارد . در این شبکه ها کلیه کامپیوترها به یک کانال مشترک وصل هستند . معمولا در این شبکه ها از کابل کواکسیال استفاده می شود و در هر لحظه فقط یک کامپیوتر می تواند اطلاعات ارسال نماید . به دلیل آسیب پذیر بودن این نوع توپولوژی ( 10Base-2 حالت استاندارد Ethernet ) ساختارهای شبکه جدیدی بوجود آمد که با توپولوژی Star عمل مشابهی را انجام می داد . در این شبکه ها ( 10Base-T ) از دستگاهی به نام Hub استفاده می شود که گذرگاه شبکه را شبیه سازی و قدری از مشکلات روش قبل را حل کرده است .

Hub : سخت افزاری است که اطلاعات را از روی یک پورت خود دریافت نموده و بر روی کلیه پورتهایش در روی شبکه Broad cast یا ارسال می کند . از Hub در شبکه هایی استفاده می شود که دارای توپولوژی شبکه Star باشند ؛ در این شبکه ها امکان برخورد اطلاعات وجود دارد .

Switch : این ابزار در شبکه هایی با توپولوژی Star نصب می شوند و ساختار شبکه ای مشابه با ساختار قبل بوجود می آورند . تفاوتی که Switchها یا در واقع متمرکز کننده های مجهز به سیستم Switching با Hubها دارند این است که در این ابزارها بسته ها را در شبکه Broad cast نمی کنند بلکه کامپیوترهای متصل به هر پورت خود را تشخیص داده و یک بسته دریافتی را از مبدا مستقیما به سوی مقصد هدایت می نمایند . بنابراین در این شبکه ها امکان برخورد اطلاعات تقریبا به صفر رسیده و همچنین می توان شبکه های کوچکتر را به یکدیگر متصل نمود .

MAU ( Multi Access Unit ) : سخت افزاری است که در شبکه های Ring استفاده می شود و یک شبکه حلقه را تبدیل به شبکه ای با توپولوژی Star - مانند آنچه Hub برای شبکه Bus انجام می داد - می نماید . ادامه مطلب ...

حذف و نابود سازی جاسوس افزار ها با Spyware Doctor 5.5.0.212 Mult

منبع: www.p30download.com


بر اساس گزارشی از شرکت مایکروسافت ، جاسوس افزارها دلیل اصلی از کار افتادن یک سوم کامپیوتر های جهان, در طول سال گذشته  بوده اند. از آن جا که این مسئله بسیار جدید و هنوز هم در حال تحول و گسترش است، بسیاری از کاربران کامپیوتر ها، هنوز جاسوس افزارها را نمی شناسند به طوری که اکثر جاسوس افزارها بر اثر بی احتیاطی و یا بی اطلاعی کاربران به سیستم ها نفوذ کرده و به جمع آوری و ارسال اطلاعات شخصی آنها به هکر ها می پردازند. برخلاف ویروسها که اغلب به صورت مخفی و در پشت صحنه و به دور از چشم کاربر عمل میکنند، جاسوس افزارها علناً علائمی را از وجودشان به روی کامپیوتر کاربر نشان میدهند.
Spyware Doctor یکی از محبوبترین برنامه های ارائه شده Spy Remover در بین کاربران است که طبق گفته وب سایتش رکورد دانلود 500,000 بار در هر هفته و امتیاز 5.5 از سایت های CNET ,download.com را دارد.
Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها, ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار میرود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.

ادامه مطلب ...

اضافه نمودن افکت های طبیعی بروی تصاویر با Nature Illusion Studio

منبع: www.p30download.com



شاید شما نیز در دسته افرادی باشید که همیشه با دوربین همراهتان و یا دوربین موجود بر روی گوشی تلفن همراه خود از مناظر طبیعی و زیبا عکسبرداری می کنید و تاکنون عکس های زیبایی را نیز برای خود تهیه نموده اید. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه به عکس های خود جان ببخشید؟ بسیاری از ما وقتی که عکس یک منظره را مشاهده می کنیم ، دوست داریم تا عکس همانند یک منظره طبیعی به نظر آید. شاید این موضوع از نظر بسیاری غیر ممکن باشد ، اما در کامپیوترها هیچ چیز غیر ممکن نیست. Nature Illusion Studio نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا بر روی عکس های تهیه شده از مناظر طبیعی افکت های طبیعی مانند وزش باد حرکت موج گونه آب و.. را اضافه نمایید تا تصاویر حالتی زنده پیدا کرده و محیط طبیعی عکس برای شما تداعی گردد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای موجود قادر به قرار دادن افکت های حرکت آب و یا حرکت ابرها می باشند.
از مواردی که قابل ذکر می باشد اینکه کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان بوده و با استفاده از نمونه های موجود و بررسی آنه براحتی قادر به خلق افکت های موجود در این نرم افزار بروی تصاویر دلخواه خود خواهید بود.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Nufsoft Nature Illusion Studio 2.60:
- قابلیت قرار دادن 6 مدل مختلف افکت حرکتی برای آب
- توانایی قرار دادن دیگر عکس ها و انیمیشن های آماده بر روی تصاویر
- قابلیت قرار دادن افکت های مانند باران و برف بر روی تصاویر
- دارای کتابخانه ای از بهترین افکت ها
- پیش نمایش تصاویر قبل از ذخیره سازی
- قابلیت ذخیره سازی تصاویر به صورت محافظ صفحه نمایش(ScreenSaver)، فایل های اجرایی، تصاویر GIF و فرمت AVI
- قابلیت قرار دادن کلیپ های صوتی بروی افکت های ایجاد شده
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- و ...


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 4.5 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع