فایرفاکس شما را مخفی می کند

آن دسته از کاربران اینترنت که دوست ندارند در حین گشت و گذار در وب حریم شخصی شان به خطر بیفتد، می توانند از یک نسخه جدید از فایرفاکس استفاده کنند که گشت وگذار مخفیانه در وب با استفاده از ان ممکن است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از خبرگزاری سلام، مرورگر یاد شده که Torpark نام دارد توسط گروهی هکر طراحی شده و فناوری به کار گرفته شده در آن مورد تایید یک گروه معتبر به نام Electronic Frontier Foundation می باشد.

این مرورگر از شبکه روترهای اختصاصی خود استفاده می کند تا اطلاعات شخصی کاربران افشا نشود. برای بارگذاری این مرورگر می توانید به آدرس http://torpark.nfshost.com مراجعه کنید.
نظرات 1 + ارسال نظر
امیر کاشانی جمعه 4 آبان 1386 ساعت 01:26 ق.ظ http://qa.blogsky.com

سلام،

من امیر کاشانی، از دانشجویان اسبق دانشگاه صنعتی شریف هستم که در حال حاضر در آمریکا زندگی میکنم. از زمان کودکی تا به امروز همیشه به مسائل هوش و ریاضی علاقه داشتم و در همین جهت بتازگی وبلاگی تاسیس کرده ام. هدف من از ایجاد این وبلاگ بوجود آوردن محیطی است که علاقه مندان به این گونه مسائل بتوانند در آن به بحث و تبادل نظر بپردازند. از نام وبلاگتان حدس زدم که شاید شما هم علاقه مند باشید. در صورتیکه که چنین است از شما دعوت میکنم که به وبلاگ "پرس و پاسخ" سری بزنید.

Qa.blogsky.com

سئوال اول: میوه فروشی یک ترازوی دو کفه ای دارد. او میخواهد میوه های از یک کیلو تا 40 کیلو را با این ترازو وزن کند. حداقل به چند وزنه احتیاج دارد؟ (وزن هر وزنه را در جواب خود ذکر کنید)

راهنمایی: شما حداکثر به 4 وزنه احتیاج دارید.

موفق و پیروز باشید

-امیر کاشانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد